Aj...:(

Ja det säger jag. Min läpp gör ont. Inte såå mycket men endå så att det är obehagligt. Har ju som sagt bitit mig innan för läppen typ lite unde läppen på insidan (om ni fattar) så nu ligger det mot tänderna och min ena sida av läppen känns svullen...:( Får hoppas att det går bort så snart som möjligt! Men nu ska jag inte klaga mer här.

Idag har jag varit på kalas hos mina kusiner. Roligt roligt. Det blev till och med lite fotboll med kusinen och hennes lilla kusin som var tio år. Hon stog i mål och jag och min kusin körde mot varandra. Det stog la 5-7 till henne när vi slutade. Hon var dock lite snäll mot mig och lät mig få bollen ibland ;) Och då och då bärde jag undan henne ;) Hon väger inte så mycket så det var bara att flytta på henne ;) Men roligt var det. Sen när jag kom hem körde jag moped lite hit och dit. Känns dumt att bara åka fram och tillbaka. Men jag hade ingenstans att åka så det fick bli lite små eller ett par kilometer blev det la men endå. Imorgon kanske E&L och jag ska köra, får se hur det blir med det. Ska ju ta mig över vägen. Fast för att vara på den säkra sidan ska jag köra ut med vägen innan jag kan vika in på en grusväg.

Just nu vill jag ha någonting sött och kallt som kan lindra lite av smärtan från min läpp...glass tror jag vi har. Så jag avslutar här och går och tar mig lite glass ;) Men o'boypullver över...Mummms ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Lägg upp en bild på din moppe och på de nya kläderna som du köpte! :)

Kram <3

2011-07-09 @ 19:38:17
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Okej, jag gör det imorgon då då ;)

Kram<3

2011-07-09 @ 22:14:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0