Älskar denna låten

Jag har hittat mig nya bra låtar. Låtarna kanske inte är nya men hon som sjunger dom har en så fantastisk röst. Jag älskar den! Min favorit låt med henne är

Helay Reinhart - i who have nothing lyssna! Gud den är såååååå bra.

Hon var med i american idol 2010. Hennes låtar från den tiden som jag lyssnar på nu är

Helay Reinhart:

What is and what should never be
Bennie and the jets
You'll really got a hold on me
I who have nothing
I'm your baby tonight
Earth song

Lyssna på dom...såååå bra, jag kan inte sluta lyssna på dom iallafall. I who have nothing...ja ni vet, lyssna!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Får göra det senare, har inte tid nu...

2011-07-05 @ 05:27:15

Postat av: R

;D

2011-07-06 @ 11:21:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0