Äntligen sol.


Jag har vart uber dålig på att fota nya bilder till bloggen det senaste. Vädret har vart så hilma tråkigt om jag nu ska skylla på något...

I dag vaknade jag tidigt, ca 6-7(?) Av att jag kände något blött på tårna. Jag funderade på om det kunde vara hundpiss så jag reste mig upp och kollade. Där, under mitt täcke läg världens äckligaste spya. Men jag orkade inte göra något åt det så jag la mig ner igen och undvek spyan. Men vaknade flera gånger då och då så tillslut beslöt jag mig för att orka upp 9:07, så tidigt har jag inte gått upp på länge. lovar. (hehe nu har jag så klart tagit hand om den äckliga hundspyan)
Nyss har jag vart ute på en promenad med resten av famijen (förutom pappa som jobbar) Och nu ska jag försöka mig ut och rida trots den goá temperaturen. Sedan vill jag värkligen fortsätta att städa på mitt rum som sakta men säckert blir allt renare (nåja, nu märks det ingen skillnad) Sedan vill jag försöka få ordning på min smink hylla om det är så man ska kalla det. Jag har väldigt svårt att hålla allt rent en längre tid och jag har svårt för att ta mig i kragen och städa^^
Sedan i kväll ska vi kampa i vindskydd med några till. Haha vet inte om jag har någon vidare lust att att sova där men annars är det ju alltid mysigt att kampa:)

Nu måste jag dra, byebye.


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Härligt att vakna på det sättet^^ ;)

2011-07-27 @ 19:03:28

Postat av: L

Har du prövat?^^

2011-07-28 @ 10:14:56

Postat av: R

USCHA!!!!^^ Haha, trevligt^^

2011-07-28 @ 12:54:07

Postat av: AGCH

Hehe nej och jag tror inte jag vill testa det heller^^

2011-07-28 @ 13:21:29


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0