Can't buy me love

Är en film om en kille som ger skolans populäraste tjej 1000 dollar för att låstas att gå ut med honom. Han tror att om alla tror att dom är ihop så ska han bli populär. Den är från 1987. Han som var "tönten" i filmen känner ni nog igen på bilden

Eller inte men men det är Patrick Dempsey, som nu är med i greys anatomy. Det var en väldigt gullig film. Som jag bara måste se från början, jag kom in i den typ i början men det hade la gått ungefär typ 20 minuter eller nåt.
En som jag rekomenderar? Japp ;)

Nu ska jag kolla lite tv ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

hm... den måste jag ha sett slutet på, de blir kära eller hur?

2011-07-10 @ 21:40:07

Postat av: R

Hehe dah! Men dom blir nog inte kära i slutet precis ;)

2011-07-11 @ 11:26:09

Postat av: L

nje men du vet, de urkänner sin kärlek^^

2011-07-11 @ 14:22:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0