De gör sig inte alltid snygga på bild...


Haha, trollan då...

Sjukt mycket insekter!

haha..




I bland kan hästar se så himla ståtliga och vackra ut på bilder men det kommer de stunder då de bara ser skrattretande ut. Ni ser ju här ovann vilka bilder jag syftar på.

I dag har det inte hänt så mycket. Jag släckte lampan kl 00.00 i natt och vaknade kl 6 på morgonen. Jag kliade som en galning på getingbettet så nu har lillfingret svullnat upp igen. Haha, jag gick så klart inte upp kl 6, somnade om och gick upp 10:35 typ. Så med en gång åkte vi och red. Red på åkern i ca 15-20 min sen gav vi upp, orkade inte enns försöka rida. Både människor och djur var helt sega och slöa..

Har badat i sjön i dag förresten med kusinerna =) Jag och elin fick varsin påse som var gjort av A4 papper som var lite slarvit målat på och fasttejpade människor och med snöre så att man kan hålla i papperspåsen. Detta fick vi av våran söta kusin^^ På min påse var det rosa och lila färg, ovanpå tuchfärgen satt en stor bild på en reklam tjej och under var det en liten bild på brolle. Haha, elin fick på Thomas dilleva (stavning) och små bilder av filmer som ex Swan. Sedan när vi åkte hem med mopparna hade jag min runt handleden. Tyvär gick den sönder i snöret och flög bort,  så jag fick vända  tbx och hämtade den^^


Ha det gött.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Usch getingstick är inte alls kul :( Men gulliga kussiner =)

2011-07-29 @ 18:57:27

Postat av: Lovisa.W

Jag håller helt med dig Axel tro jag att de är! ;) Det är hemskt med myggbett! Jag har typ 5 st...:/

Jätte gulliga bilder på dina hästar. :)



Men när svänger ni förbi här med mopparna då? :D

Kramar Lovisa

2011-07-29 @ 19:09:06
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

A: Juste, getingstick heter det! tyckte la att getingbett inte stämde.



L: Getingstick och myggbet är ju helt olika slags bett X) Men tro mig, jag vet hur det är att ha ett dussin myggbett på benet^^

2011-07-29 @ 22:43:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0