Det har vart en gryyyym kväll ;)

OCH varför har den ar tså grym? Jo..... VI spelade träskbrännboll. Det låter inte så lockande eller hur? Det trode inte jag först, var inte alls sugen på det men ack vad jag ändrade mig.
Vi var uppdelade i två lag och körde. Igentliken gick det hela ut på att tackla motståndarna när de försökte ta sig för bi. Och det var blött kan jag säga. alla var helt dygn sura. Elin tacklade så klart mig.. sen kom lill kusinen och mosade ner mig ^^
Det var inte lätt att ta sig fram.. hehe....
Sedan när vi var klara med spelet gick alla och hoppade i ån med kläderna på. Det var ganska strömt så det gällde att hålal i sig, inte så lätt med skor på .
Sedan när alla bytt om från topp till tå var det grillning och köt.
Vad mer ska jag säga? Ska allt försöka få med er på det ngn gång!



_________________________________________


Min att göra lista tills i morgon:

* Rida!
*Städa mitt rum, det är väkligen ett måste. Hade tänkt göra det i dag men hann inte.
* Wiiii vara med R !!! och förhoppningsvisssss H!

Nu ska jag dra mig till sängs och läsa en bokelibok.

Kram och God natt sweatizz.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hehe ja jag såg lite bilder på spektaklet, men du var då inte med på några brottarbilder ^^ Hade vart roligt att se dig på en brottarbild allt ;) Ses imorgon Sweetheart!!!

2011-07-24 @ 18:04:12

Postat av: L

Jaa, jag tycker allt att det var tråkigt att ingen kunde offra sig och ta kort när mitt lag spelade!

2011-07-24 @ 19:31:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0