ett hejdå från L

L smsade mig nyss och sa att hon var så klumpig och glömde att säga hejdå till bloggen. Så här kommer lite från henne genom mig. L åker nu till sin sommarstuga tror jag. Och hon kommer hem först på torsdag om jag inte har helt fel. Så jag blir lämnad endsam här på bloggen (igen) det är lite tråkigt att vara själv, jag skulle nog inte vilja ha en blogg själv. Det är roligare att ha en tillsammans med någon. Och nu när L och jag går skilda vägar :'( Vi börjar nämligen på olika gymnasium, tråkigt och sorgligt nog! :'( Vet inte hur jag kommer klara mig utan dom♥
Så ska det blir spänande att läsa om hennes dagar här på bloggen. Men dock är sommarlovet inte över än på ett tag. (som tur är) jag vill inte ens tänka på hur svårt och ledsamt det kommer bli att börja gymnasiet själv.
Jag gillar att ha allt som det var, inte ändra på saker. Jo vist jag gillar förändringar och att göra annorlunda saker, men om att göra en förändring menas med att skiljas från ALLA min kompisar så gillar jag det absolut INTE! Jag vill ha mina kompisar jämte mig, så att jag har någon att luta mig mot när allt är svårt, att kunna ha några som jag litar på till 100% och att veta att jag inte kommer att behöva vara själv. Så ja det ska bli ganska så svårt att börja allt själv. Men det ska förhoppningsvis gå, på nåt sätt.

På tal om någonting annat. Så ska jag idag platta min lillasysters hår. Detta kommer inte bli lätt, eftersom hon har extremt lockigt hår. Riktiga korkskruvar har hon. Som hon passar så väldigt bra i. Jag lovade tillochmed att det skulle bli jätte platt. Hmmm...får se hur detta går. Men helt gratis blir det då inte. Hon ska klia min rygg i 10 minuter ;) Gött! ;)

Nu ska jag nog avsluta detta blogg inlägget (dom blev lite ledsamare än tänkt) och gå och göra någonting ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0