Eye of the tiger

Eye of the tiger - Survivor
Forrest Gump - Music-themes
A drop in the ocean - Ron Pope
You'll be in my heart - Movie sounds Unlimited
Sound the bugle - Bryan Adams

-----------------

Såhär ser min låt lista ut nu. Väldigt bra låtar tycker jag. Letade upp dom igår. Jag har då hört dom förut, men först nu la jag ihop dom till en lista och satt och lyssnade på dom igår kväll. Lyssna?

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag och L pratade om att åka moped, men vet inte om det kommer bli av. Vädret är inte det bästa kanske. Sen får Lo höra av sig till L och sen L till mig. Angående om söndagen. Och sen ska jag höra av mig till H. Hoppas att det går, för efter sommarlovet kommer vi inte att vara så mycket. Och det är sorgligt. Oh det hjälper inte att jag lyssnar på sorgsen musik samtidigt som jag skriver detta, det gör det ju inte lättare. Endast sorligare. Men nu ska vi inte tänka på det.

Jag har tittat runt lite efter ett macroobjektiv men jag vill ha L.s tyckande om det också. Så om du skulle kunna kolla på det jag kollat. Jag säger det till dig på sms eller nåt sånt senare. Jag vet att du kanske har lite annat för dig idag (som vanligt) men när du har tid för det kan du la plinga iväg ett sms till mig ;)

----------------------

Risin' up, back on the street
Did my time, took my chances
Went the distance, now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive

Eye of the tiger

----------------------

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

A drop in the ocean

-----------------------

Come stop your crying
It will be all right
Just take my hand
Hold it tight

You'll be in my heart

-----------------------

Sound the bugle now... play it just for me
As the seasons change... remember how I used to be
Now I can't go on...I can't even start
I've got nothing left... just an empty heart.

Sound the bugle now

-------------------------

Den enda låten jag inte kan hitta text till är Forrets Gump, och det är för att det inte är någon som sjunger i den^^ Så det är inte så lätt att hitta^^

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vill järna se makro objektivet =)

2011-07-23 @ 13:32:50

Postat av: R

Du sk få när jag hittat det^^^^^^^^

2011-07-24 @ 18:04:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0