Fin dag

Hehe en väldigt finurligt gjord rurik. Eller hur man nu kan säga. Rubriken är en tråkig rubrik. Hehe men men.

Igår var jag E&L och hjälpte till med grillfesten som var för dom gammla. Det var helt okej. E&L åkte moppe dit (avis) men sen så skulle dom kolla på när en tjej red. Så jag och E tog mopederna hem till dom (vill ha en nu!) påväg hem till dom så går det en rävunge vid vägkanten och jag kör först och den kollar argt på mig. Sen kollar jag bak på E och då hoppar rävungen mot henne. Tur att den inte blev påkörd, den ville inte flytta sig.
Sen gick vi tillbaka, det var inte så långt ;)

Idag ska jag som vanligt (-_-) inte göra någonting. Vara hemma och tråka! Gud asså det finns INGENTING att göra (enligt mamma så har jag massor att göra, men det är bara städa som hon tänker på-_-) och nej det vill jag inte^^ Nu vill mamma att jag ska skala potatis...-_- och jag tror jag är lite lat och tar och lägger dom i em den hinken som man fyller med vatten och sen vevar och så skalars potatisarna av dom lite vassa kanterna på hinken. Okej bra förklarat. Men men, hoppas att ni fattar endå^^
Sen ska jag inte göra någonting.  Asså det är så tråkigt. Jag menar jag har haft flera sådana här dagar. Som man bara går runt och gör ingenting. Solar, tittar tv, datan. Asså det är skittråkigt!!! När jag får min moppe (håller tummarna nu asså!) så ska jag och E&L förhoppningsvis kunna vara oftare. Och vi har inte tältat än i sommar :O Men det ska nog göras snart ;)

Ne nu ska jag skala potatis ;)

Här är bilden jag inte kunde lägga upp förut ;) Ni alla får (och kommer) ha en mer händelserik dag än jag.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja guuuuuuuuuud, vi måste tälta snart!!!!!!

2011-07-06 @ 12:17:05

Postat av: R

Hell yeah!!!;D

2011-07-06 @ 15:42:56

Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-06 @ 16:13:30
URL: http://Anneliih.blogg,se


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0