Foto tur med moppisen



Jag hade tråkigt innan så därför tog jag mopen och kameran på en fotorunda. Jag tycker inte att något kort blev så där jätte bra, detta är det enda som jag tycker blev bra. Vet ni vad det är med dom där växterna som fjärillarna älskar? Det fanns massa fjärillar men de flyger ju bort så fort man kommer nära.

Efter det att jag fotat lite och var på väg hem mötte jag ett par cyklister och en mopedist som jag kände igen. Hakade på dom. Hamnade hos kusinen där vi åt kvällsmat. På vägen hem åkte jag en till runda för att solen var på väg ner. Blev inga bra foton då heller men kanske visar något när jag inte har något annat kort att visa =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Lite synd att jag inte såg ditt sms ;)

2011-07-30 @ 12:05:25

Postat av: L

tar dte en annan dag ^^

2011-07-30 @ 13:47:05

Postat av: Lovisa.W

Jätte fint kort asså! :)

Kram

2011-07-30 @ 22:10:12
URL: http://lollowiksten.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0