Gjort iordning

Ja, jag har idag fixat lillhallen.(Där valpen ska sova) Jag (och mamma) har städat ut allt där inne, dammsugit och skurat golvet. Mamma målade även taket (men inte för hunden då då) ^^ Sen så ska vi vika en matta dubbelt och lägga en pläd/filt över (Som valpen ska sova på) (Vilket jag redan gjort, men inte lagt in) Så ska bara grindarna upp;) Sen så är allt klart för lilla valpen. Längtar! 

Jag har även slängt skräp och plockat svartavinbär idag. Mamma gjorde en vinbärskaka ;) Mumma!!!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag skulle kunna läsa min bok (är bara på kapitell 4)^^ Men jag vill göra någonting annat ;)
Får se vad jag kan hitta på.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Så mysigt! <333

Du måste ta kort och lägga upp här sen! :)

Kram

2011-07-30 @ 22:11:41
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Hehe, ja jätte mysigt ;) Kort kommer det ;)

2011-07-31 @ 09:05:02


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0