Hej, vgd?



Vad gör ni alla just nu?? Jag har typ as tråkigt så det kan la vara intressant att veta^^
Vetni vad jag kom på i dag. Vi har snart haft  våran blogg i 1 år!! Har inte tiden gått väldigt snabbt? Tror ni att vi klarar ett år till? Ska jag vara ärlig så tvekar jag. Jag menar, om det är mkt pluggande och så så har man nog ingen ork/tid till att plugga så till slut så bestämer man sig för att lägga ner hela bloggen.. Haha, nej det får inte hända oss! Jag ser framimot att kunna följa R:s dagar nu i höst ;O Guuud, jag har inte fattat att vi ska börja på olika skolor och jag vill inte fatta det heller! Jaag har inte tänkt p åskolan ett dugg i sommar. Okej, lite måste man ju när folk frågar och man får brev hem men annars så låter jag bli. Tänker inte slösa sommaren på att gå runt och vara nervös lixom X)
R, vi får se det positivt. Vi kommer att ha massa saker att prata om när vi ses :)
nu måste jag "lägga på" data batteriet håller på att ta slut, ja om typ 22min men äch, det stämmer la inte.

R, vi SKA ses snart har jag bestämt:):):):)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

haha, jag menade så klart blogga*

2011-07-16 @ 22:03:22

Postat av: R

Jag tror faktist att vi kommer ha bloggen länge till ;)

Ne jag vill inte tänka på skolan än heller. Jag vill inte tänka på hur den första tiden kommer att bli...antagligen hemsk...:(



Ja det tycker jag låter bra! Mopeden är tankad och klar ;) Bara att säga till ;)

2011-07-17 @ 15:10:57

Postat av: L

Ja jag skulle ha kunnat ta en tur nu om det inte hade vart för dte dåliga vädret ;(

2011-07-17 @ 17:41:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0