Hemma igen

Ja, nu är jag då hemma igen. Eller ja, jag kom la hem runt två tiden. Men endå.

Det har varit två härliga dagar med E&L. Vi har åkt moped
(min tog dock lite skada av skogs turen, men är nu hel och fin igen) ridit, bakat, tittat på film och ja.

När jag kom hem så var jag själv. Det var varmt så jag tog på mig en stor t-shirt och ett par av klippta taights (stavning) och satte mig på trappan ute och åt choklad och drack saft. Min hund såg lite avundsjuk ut på min choklad så jag satte in han, gick ut och kastade lite hundmat på gräsmattan, sen fick han gå runt och leta reda på dom ;)

Jag har även (trot eller ej) badat. En liten stund. Min lillasyster skulle hoppa över mig, från stenen. Så jag sitter så långt ner i vattnet som jag kan, men då halkar hon och slår sitt knä i mitt huvud och trycker ner mig i vattnet. Ajajaja, hehe fast det var hon som började gråta^^ Så som förlåt så sa hon att hon skulle klia min rygg i tio minuter sen ikväll ;) (Y)

Kunde inte ladda upp nya bilder, så jag tog dom här;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det är allt bra att ha syrros ibland! ;)

2011-07-27 @ 14:15:25
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Hehe ja verkligen ;)

2011-07-28 @ 12:53:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0