i fell in love right away

Japp. Jag har hört denna låten på radion och ja jag föll för den direkt.

Vincent - The moment i met you 

Den är såå bra ;) Lyssna(?)

Idag har vart en slöööö dag. Jag har tittat på två filmer. (Bägge från 80'talet) ^^ Den första har jag set förut och den är en gullig film som heter "She's all that" men Freddie prinze jr. ;)
Och den andra heter "sweet hearts dance" Den var också bra ;)

Jag har liksom typ spenderat min dag vid tv:n. Från 10-11 kollade jag på "Jon kate + 8" sen direkt efter det kl 11-12 så var det "Little peopel big world" också bra ;) Jag gillar verkligen "jon kate + 8" har följt den nu typ hela sommarlovet. (har dock sett på det långt innan) Men nu har jag kunnat se den varje morgon.

"Jon kate + 8"

"Little people, big world"
 
"She's all that"

Och ja "Sweet hearts dance"


Hehe har inga nya bilder så det får bli en bild på allt jag tittade på idag ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0