Inte märkt någonting

Jag har hört massa som sa att dom vaknade av åskan. Och min storasyster som brukar var svårväckt och jag som vaknar lätt. Låg och sov, hon vaknade men jag sov som en stock. Lite överaskad över att jag inte vaknade. Jag skulle vilja vaknat men men.

Idag hoppas jag på en drive på mopederna med storasyster min. Hon skadade foten igår när hon skulle kicka igång sin moped, så om vi ska åka så sa jag att jag kunde kicka åt henne ;)
MEN, kom just på en sak, hon ska åka till sin kille idag...skit också. Hoppas att hon vill ta en drive innan det. Det är lungt hon åker efter kl 6 ikväll...PUH! Skit hon vill inte! :( BIG SADE FACE OVER HERE!!!
Aja, jag får la klara mig utan det. Aja.

Jag vill ha batterin till min kamera, dom är slut och jag har gått i typ tre dagar utan så mycket batterin. När man sätter på den har den halvt, men efter ett kort går den ner till lågt batteri. Hoppas jag kan få det idag då då. Har lust att ta kort. Jag vill också skaffa mig ett macroobjektiv...eller kanske en sån lins. Men helst objektiv. Får kolla runt lite efter det. Ska nog göra det nu.

Såg L.s svart-vita bilder och blev sugen på att göra en bild svart-vit. Men jag tycker om när man har den precis innan det blir svart-vitt, så denna bilden är ny redigerad till er ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja dte är fint när man redigerar så men jag fotade MED svart vitt eftersom att jag aldrig gör det annars :)

2011-07-22 @ 14:44:41

Postat av: R

Ja det är det. Okej, ja dina bilder blev väldigt fina iallafall ;) <3

2011-07-22 @ 16:03:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0