Kvällsinlägg.




Hallo.

Detta blir sitsta inlägget för dagen :) Hade inte tänkt säga..rättre sagt, skriva någon speciellt.
Kan ju medela att I AM LEGEND var sorglig! Sorgliga filmer är något jag inte tycker om. Men på ett vis var den la bra, gillar Will Smith som skådespelare men jag föredrar honom mer i komedifilmer ^^
Nu ska jag gå och se på film eller möjligen läsa. Jag har precis börjat på en ny bok och då känner jag sällan det här läsar suget, eller vad man nu ska säga, att man bara vill läsa mer och mer typ^^

GOOOD NIGHT gullepluttisar

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

I'm in love with the picture! ;D

2011-07-02 @ 21:35:52

Postat av: L

haha, taaaanks!

2011-07-03 @ 15:14:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0