Lådan är fylld.

Jag känner mig helt slut just nu. Tröttheten har kommit ifatt under dagen, smygandes. Vart  med ute i skogen och letat svamp i säckert över 2 timmar. Med tanke på vädret kokade mina fötter i gummistövlarna som jag så smart tagit på mig...

Nu vill jag bara äta den där goda brocolli/bacon pajen som står och väntar i ugnen. För sedan vill jag gå upp och börja läsa en av de alla böcker jag fick låna av moster i dag!
Först ska jag börja med en bokserie i tre delar. Varje bok börjar på en ny generation och utspelar sig i Sverige runt  ca 1200-talet. I böckerna är mycket fakta om hur det var på just den tiden, vilket jag tycker är väldigt roligt . Historia har alltid intresserat mig och jag älskar att läsa böcker därifrån.

Sedan när jag är klar med de tre böckerna ska jag ge mig på Harry Potter böckerna. Men det hade jag tänkt göra efter det att jag har läst sista delen av vampyre academy, den kommer ju ut något gång i Augusti! ( ni vet de böckerna som R har nämnt nu det sista?)
Som sagt, hela min låda som står bredvid sängen är tömd på skräp och är nu fylld med massa böcker. LOVE;)(Y)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ännu en gång som vi bloggar samtidigt ;)

Ingen bild?

2011-07-28 @ 19:27:30

Postat av: L

like you can se;)

2011-07-29 @ 17:33:50

Postat av: L

hm.. det lät knstigt

2011-07-29 @ 17:34:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0