Låg uppdatering



Hej, jag vet att det har vart en ganska låg uppdatering här på bloggen det senaste. Har inte riktigt haft ork, lust och tid till att lägga något större arbete på mina inlägg när jag väl uppdaterar. Jag har inte vart hemma så mycket nu det senaste, enligt mamma är det nackdelen till att vi har fått mopar. jag skulle säga att den största nackdeln med att ha fått något att åka på är att motionen blir minimal. Men som sagt, har inte vart hemma särskillt mycket. Nu det senaste har det blivit mycket filmtittande borta.

Just nu är jag bara trött på att allting inte går som jag vill och att allting är fel-enligt mig. Hm.. ja det är jobbigt när man själv utsätter sig för "svårigheter" .

I dag ska våra små kusiner sova över, Elsa har en viss tendens till att tjata, haha^^
Och i morgon så fort de har åkt hem ska jag (elin) åka till marbäck där farmor och farfar bor. Ska sova över där tillsammans med våra två kusiner från Borås. vi träffar varken farmor och farfar eller kusinerna särskillt ofta, så det ska bli kul :) Men vi ses la på Lördag då, om det inte är så att jag hinner kläma in ett inlägg i morgon eller möjligen när kusinerna fortfarande är här.
Nu när jag började tänka på farmor och farfar blev jag sugen på deras krusbär, morötter, tomater, jordgubbar och ja, allt vad de nu har =)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0