Längsedan

Ja det var ett tag sedan jag bloggade...sry. Men jag har inte haft orken eller så till att göra det. Men här kommer lite uppdate från min sida.
Igår var jag fört i stan och handlade kläder med mamma och storasyster. Jag köpte en typ aprikosfärgad kofta och en söööt jeansshorta ;) *Nöjd* sen blev det djuparken med mamma och storasyster medans min lillasyster och kusin gick för sig själva. Det började såklart att spöregna när vi kommit typ till slutet. Det var som att himmlen öppnade sig. Aja, det var bara att börja att traska mot bilen (vi hade ju dock hunnit gå runt allt och fikat, så det gjorde inte så mycket) jag hade inte en regnatät jacka och jag hade ingen luva heller. Så mitt hår blev lockigt och fint efteråt. Jag hade också min rosa tygskor på mig...ja det blev lite blött och smutsigt, men men. Sen när vi åker hem smsar jag pappa och kollar om han har ringt på mopeden. Då smsar han och säger att han som hade mopeden svarade inte och att han ska kolla nästa vecka. Detta gjorde mig sur och nedstämde hela vägen hem. Sen när jag kommer hem så är jag lite irriterad på att pappa inte ringde fler gånger. Så går jag och storasyster ner och hämtar hästarna och då möter vi pappa som kommit hem. Jag går på och när jag står och sätter på Monne grimman så hör vi att en moped kommer och då kommer pappa åkande på den röda mopeden jag ville ha! Kan man bli gladare? Nej! ;D Så pappa håller på att fixa och laga den lite nu ;) Hoppas mit körkort kommer snart. E&L fick sin i tisdags och jag skickade in mitt papper en dag efter dom. Aja det kommrt ;)

I onsdas eller nåt så bet jag mig på läppen, inne på läppen. Så nu har jag värsta blåsan eller så och det är rött runt omkring och lite svullet. Så jag får äta på en sida nu bara...skönt-_- men men det går la bort om ett par dagar...får vi hoppas.

Ne nu ska jag nog gå ut och kolla hur det går för pappa. ;)

Denna underbara bild har min storasyster tagit. Jag har hennes data nu, så det fick bli en fin bild från henne då ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha då är jag inte ensam om att äta på en sida, fast jag har en infalamation i tandköttet ;P Eller det är ju inget att skratta åt, men kul sammanträffande ;P

2011-07-08 @ 23:18:25

Postat av: R

Hehe det är då inte trevligt. Hehe ja lite kul sammanträffande:P

2011-07-09 @ 08:35:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0