Lite snabbt

Ja, jag har igentligen ingenting att skriva. Men jag kände för att göra ett blogginlägg endå ;)

Idag ska jag (som vanligt) inte göra någonting speciellt. Ska snart köra fram gräsklipparen och köra upp vatten till hästarna. Snart, snart, snart ska vi hämta valpen också!! Så spänande ;)

Jag tycker nog att våran blogg behöver lite färg, eller vad tycker ni? Jo det behöver den. Men nu vill jag att L gör en header till bloggen ;) Men använd färg bara ;) Sen om du har frågor om storlek och sånt så kan du bara smsa mig så kan jag säga det ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

jag gör gärna en header men har ingen aning om storleken;)

2011-07-29 @ 17:32:31

Postat av: R

Okej, jag plingar iväg ett sms om det sen ;)

2011-07-29 @ 19:02:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0