Löftet

Det går inte att ladda upp bild, så det kommer.

Jag har nu läst klart boken "löftet" och ja jag har såå mycket jag skulle vilja säga. Men jag orkar inte skriva allt för ja, ni skulle inte hänga med och jag kan inte få ner allt till läslig text om ni fattar. Men men aja.

Bokens +
Det var SÅÅÅÅÅÅ spänande i slutet och så att jag bara. Det var lite långtråkigt men endå inte så att man ville sluta läsa^^

Asså när jag läste om när Rose och Oskana (eller vad hon nu hete) var inne i Lissas huvud och hjälpte henne och när det kom upp saker som inte man viste om så bara jag :O serriöst min mun och mina grimaser borde man filma när jag läser. Jag blev så chockad att jag öppnade munnen ":O" och när det hände någonting bra. Som när Adrian kom och hjälpte Lissa så blev jag så glad att det blev ett leende och ett "Ihihi" och när det händer någonting spänende så sätter jag handen för munnen. Och ja ni förstår, jag följer med så att jag måste uttrycka mig^^

Bokens -
Det händer inte så mycket mer än dom typ som vanligt 100 sista sidorna. Sen så tycker jag att hon Rose är lite "ego" ibland. Hon ska vara starkast hon ska vara ja ni fattar. Detta störde mig lite. Men men

Jag har så mycket som jag typ skulle vilja säga. När jag läst klart boken så ville jag prata om den (jag tycker om den serien såå mycket) men ingen i min familj bryr sig. Mamma och pappa skulle la lyssna, men inte fatta. Och det är svårt att säga sker till dom för då måste jag förklara hur dom är och sådant. Hela bakgrunden till det jag vill säga.^^ Lättare att diskutera med folk som har läst boken. Vilket är E&L;)

Men men, nu ska jag kolla lite vad mina systrar gör. Dom pratar engelska och brötar i hallen. Nu ropar dom på min hjälp.^^
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: S

I'm back! Ja, och nu sitter du och glupsar i dig den där andra boken du "har". Du borde läsa de böcker som jag läser istället för massa vampyrsaker;)

2011-07-15 @ 00:30:10
URL: http://skrivetiord.webblogg.se/

Postat av: L

haha^^ Det var la på tiden endå?:) Skynda nu och läs ut nr 5, den är typ bäst :D

2011-07-15 @ 09:25:58

Postat av: R

S: Ja dom är ju så bra inte konstigt att jag glupsar i mig av den^^ Dom är AS bra S ;)



L: Åhhh nu vill jag ha den här boken utläst så att jag vet vad som händer. Har ju mina anningar ;)

2011-07-15 @ 13:39:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0