Mitt i maten;)



Jag är mycket oartig just nu Sitter framför datorn samtidigt som vi alla äter. Det är ingen som reagerar över det. Vi är i stort sett bara hemma och äter för att sedan bege sig ner till värdersholm och ska spela träskbränn boll. Ja ni hör ju på namnet hur det låter. Jag har inte så jätte stor lust att åka väg igen. Gillar att hitta på saker men i bland kan det vara skönt att bara vara hemma. I måndags byggde vi bootcamp bana och på kvällen körde vi i släckten den + grillning. Tis-Tors Olofsbo + att på torsdags kvällen åkte vi och åt mat och så med släckten. i går körde vi bootcamp igen + grillning så kom hem gansk  sent. i dag är det att greja med massa till träskbrännbollen och sedan köra den + grillning. Ja.. ni fattar?  Lite hemma vill man ju vara. Umgås med kompisar och så....

Nyss  när jag och elin tog moparna till tollkabro fick jag en smäll av en humla som for in i min kind. POFF. det jorde fasen ont ^^

Ses snart.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag har ett litet tips till dig L, visiret kan man ha nere, då slipper man få humlor och sånt i facet när man kör. Jag har alltid en liten springa så att luft kommer in, men jag har ju inte hela visiret uppe så att det inte hjälper, som vissa andra ;) ^^^^^^^^^^^^^^^^

2011-07-23 @ 18:58:30

Postat av: L

Tack för tipset!

2011-07-23 @ 23:26:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0