Music in my heart

Jag ♥ musik

Nu ikväll tog jag premiär turen på mopeden ;) As gött. Gasen är lite trög. Inte så mö men när man släpper gasen så stannar den ju eftersom gasen åker tillbaka, men det gör inte min så jag får virida den och då har jag nått som pappa sa heter semestergas ;) Ja kan alltså släppa gasen och endå så gasar det ;) Gött eller? ;)
Så jag har åkt lite hit och dit, inte så långt, men när E&L kommer hem så ska det nog bli åka av ;)

Nu sitter jag och äter lite godis och dricker coca-cola...tjockar mig alltså ;) Men det får man allt göra ibland. Jag gör det lite oftare än ibland då då^^

Jag har just nu ingenting mer att säga (skriva) så jag avlsutar med...E&L kom hem! ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Someone else <3 music too, hard to imagine living without it :)

2011-07-08 @ 23:15:30

Postat av: R

Yes, very hard ;)

2011-07-09 @ 08:35:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0