Mysipysi

Ja, nu har jag då badat i sjön ;) Kalt som bara den. Endast 20 grader...:S Men det gick. Det var ett par personer (mamma och storasyster) som satt på bryggan och bah "Men hoppa i då!" och sådant. Asså hade dom badat hade dom tatt dubbelt så lång tid på sig...irriterade. -_- Men men. Nu sitter jag med skoltröjan och byxorna på mig och mysipyser lite här ;) Så skönt att ha dom på sig efter ett kalt dopp i det blå. :D
Hehe fast jag har dock lite hundhår på den från valpens mamma...så stor och fin hon var. Jag menar om man tyckte hon var stor...oj då. Hur stor kommer då inte valpen bli ;) Åhhhh vill ha den hemma NU!
Och även moppen jag kollat på...pappa RING!

Ne nu ska jag njuta lite mer av denna nya låt jag hitta med Taylor Swift - I heart? ;) Lyssna?

Jag ska nog redigera en bild åt er också.

Ja, jag vet att jag hade den i andra inlägget också...tråk! Men lite ändring i färg och sånt är det ju endå. Men jag lovar att ni kommer få nya bilder imorgon ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Har liknande erfarenhet, de där skoltröjorna drar till sig hundhår som golvmoppar... :P Och jättefin bild, älskar färgerna och ljuset på blomman som du fångat så fint:)

2011-07-02 @ 23:10:19

Postat av: R

Hehe ja det gör den verkligen^^

Tack:D

2011-07-03 @ 11:59:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0