När åskan har passerat

Då tog jag på mig gummistövlarna och traskade ut och tog kort. Dessa kort blev det då.







Så, det var dom korten jag tog. (tog ju fler, men dom mesta såg likadana ut) ;)
Efter att det började åska, så lät det bara två gånger, sen var det över. Då spräkte himmlen upp och solen tittade fram. Då tog jag på mig och gick ut. Det vädret varade i typ 20 minuter mer eller mindre. Imorgon skulle det bli hyfsat väder. Hoppas att E&L får ett underbart  väder nu när dom är nere i sin stuga!

Ikväll står morden i midsomer på schemat. Som vanligt på tisdagar. Och mitt naturgodis står och väntar. Lite synd att det är sista avsnittet. Hoppas på mer avsnitt snart. Men det kommer la inte. Det kommer la nya avsnitt men inte än iallfall. Dock är det ju 3½ timme kvar. Så jag får stå ut.;)

Det kommer la upp ett inlägg till ikväll ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fina bilder! :)

+ att jag gillar dina gummistövlar! :D

Kram <3

2011-07-19 @ 18:50:25
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Tack :D Hehe ja jag gillar dom också, det är dock min lillasysters, men jag tar dom endå;)

Kram<3

2011-07-19 @ 19:50:21

Postat av: AGCH

Jobbigt att George också går i pension... :( Men Jones är ju kvar iaf ;)

2011-07-20 @ 12:30:18

Postat av: R

Ja jag tänkte också det. Men men, bara Jones är kvar så ska det gå ;)

2011-07-20 @ 13:29:05

Postat av: AGCH

Haha ja han har sin charm ;)

2011-07-20 @ 22:55:17

Postat av: L

Vetdu, känner igen gummistövel kortet. tog också ett sådant för några dagarsedan.

2011-07-21 @ 13:36:22

Postat av: R

Hehe okej, då hade vi samma inspiration eller vad man nu ska säga^^

2011-07-21 @ 13:49:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0