Olofsbo


Dag 1.
Vi åkte runt 1 efter middagen (tidig middag) Svängde in på Ullared, där köpte jag mest små saker. Typ tandborstar, deo, strumpor, pälsglans m.m
var farme runt.... okej, det har jag inte koll på ^^
Här på bilden ser ni min utsikt från sandkullen som vi brukar gå upp på till stranden, stranden ser väldigt liten ut på bilden men det är den värkligen inte^^

hehehe, där är den^^ röd och liten men dock så mysig^^ (gäller bara att det inte regnar när man är här nere, drygt att sitta och glo i en liten stuga lixom;)

dag 2 satt vi på stranden och latade oss. Jag tog ett dopp eller två, men det var ganska kallt (21C, kändes som 18C^^)

Mums för Twister, min favo glass!

På kvällen gick vi till båtthamnen, där var det en fin solnedgång som jag tog typ 100 kort på.
Ser suddigt ut men har fokusen på solen villket inte är så bra kanske^^

dag 3, ännu mer sol,bad och glassätande^^
På kvällen drog vi in till falkenberg och åt pizza, kulglass och hade det bara skönt;)

På kvällen tog jag lite kort på typ blommor m.m^^
Usch, den här natten var as jobbig! Så varmt att jag blev galen och min jäkla rygg som sveeeed.


dag 4
Åkte jag hem före lunsch med moster m familj^^
Svängde då yterligare in till ullared i 30 min sedan åt vi goooa nudlar m massa saker till. mums!!!

Måste skynda mig nu, mer bilder kommer.

Btw, kom in på Jensen i Borås. Har ni kollat vart ni kom in???


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åhhhh vad fina bilder. Mina favoriter är den med blommorna i gräset och på solnedgången ;)

2011-07-01 @ 15:07:03

Postat av: AGCH

Låter som härliga dagar :)

2011-07-01 @ 20:16:07

Postat av: L

R: TACK!:D



A: Ja, det var det;D

2011-07-02 @ 15:38:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0