Orginal VS Redigerat

Så nu kommer dom bilderna jag hade gjort. Jag satt och redigerade bilderna jag tagit idag. Men så kan jag inte riktigt bestämma mig för om det ska vara redigerat eller orginalet. Så varför inte båda ;)



(En av mina redigerade bilder kan inte läggas in här, Min favorit typ. Eller ja. Men den kommer i ett annat inlägg ;)Den här understa bilden gillar jag nog inte så mycket varken den är reidgerad eller inte. Men den där humlan vägrade att sitta still. Och jag ville ha med den. Blommorna har inte den finaste färgen. Skulle kanske haft en inställning som var lite mer dämpad (finns det tro?)^^ Åhh jag låter så oproffsig^^
(sry för att bilderna är uppladdade i en för stor bredd, men jag kan inte ändra, det går inte att ladda upp mer eller gjöra om bilderna. Men jag fixar det imorgon)
Men nu ska jag snart äta. Magen kurrar.
Imorgon blir det stan med syrran. Sen på kvällen grillfest...inte en vanlig grillfest då då^^ Eller? Hehe^^ Får se om E&L kommer och hjälper mig. Skulle vart kul ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0