Packat och klart!



De senaste timmarna har jag, Elin och mamma haft full fart med att packa, städat m.m. Nu är det mesta iordning till i morgon. Jag förstår bara inte hur allting ska komma plats i bilen. Bara vi tre kommer till att fylla över halva bilden, sedan är det ju två till som ska få plats med sina saker. Haha, nog ska det gå alltid.
I år åker vi ner för första gången utan att veta vart vi ska ta vägen över natten.. Men det orkar jag ärligt inte bry mig om  ju nu, det få lösa sig väl nere i skåne!^^

I eftermiddag har jag, Elin, moster  (+kusin) gjort provisoriska stolar, haha så fuuuuuuula. Ni ska få se...

Om jag inte hinner skriva i morgon, ska åka runt 10-11, säger jag hej då nu.

Hej svejs, miss you all ready! <3 (okej, jag ljög där men...det behöver ju inte ni veta lixom)
kramiz

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

haha, nu fick jag dålit samvete också..

Ni vet redan att jag kommer sakna er, eller hur?:)

2011-07-06 @ 22:30:55

Postat av: AGCH

Haha x) du är som jag, får dåligt samvete över minsta lilla grej...^^ Men för att besvara frågan (eller det kan jag ju inte, jag är jag och inte vi...), tror vi kommer sakna dig mer än vad du saknar oss, och det säger mer om dig än om oss :)(det där blev krångligt:S)

2011-07-07 @ 18:11:48

Postat av: R

Kom hem fort ;) Bilen blir la mysig och trång nu, ont i baken? Jo tack det kommer du nog få^^

2011-07-07 @ 18:20:26

Postat av: L

A: Haha jag antar att du har rätt, blir ju tomt utan mig? ^^'

R: Ja det stämmer fast jag satt på en kudde så det var ganska lugnt. Endast i slutet började det värka lite ;)

2011-07-09 @ 17:56:45

Postat av: R

Du är hemma! :D

2011-07-09 @ 18:09:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0