Röjt ännu en garderob

Japp. Jag sa till min lillasyster att röja i sin garderob. Den var helt proppfull med kläder och det blev tre icakassar, en H&M påse och en gul påse. Oj oj oj. Hon viker inte heller in sina kläder utan trycker in dom. (Okej det har la man själv också gjort/gör) men min garderob är jätte fin nu ;) Så jag hjälpte henne att göra hennes garderob nästan lika fin.;) Hon håller nu på att städa rummet och dammsuga golvet. Sen så är allt fint och fräscht! ;) Alltid lika glad av att gå in i ett nystädat rum:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på tv, tatt ut kaninen, städat min lillasysters garderob, ätit, gett hästarna lite godis ;), städat både uppe och nere hallen, dammsugit. Ja det var la allt jag gjort.

Imorgon ska vi en en gång hälsa på valpen;) Mysigt. Då åker kameran med, men det kommer inte upp bild här iallafall.

Inatt drömde jag en dröm, som inte var den trevligaste. Jag jagade min lillasyster (på skoja då då) men det verkade som om hon var livrädd. Vi kom till en motorväg och hon sprang mot den. Då stannade jag och sa "nej spring inte över, jag ska inte jaga dig mer jag stannar här!" men hon sprang och blev påkörd och sen åkte den bilen iväg, då kom en annan och körde över henne. Jag blev ju då helt förstörd och började stor gråta och få
 panik. Men hon klarade sig.

Tack och lov att det var en dröm. Efter en sånn dröm är man jätte snäll och go mot sin lillasyster. Mycket kramar blir det ;) Puss och kram till henne♥

Drömde även om att jag skulle hoppa med en häst. Och då hade man satt upp hinder inne i en träpaveljong. Dom inte var så stor. Hästen började med att hoppa så jag fick hoppa på i farten. Hinderna hade typ 40 cm mellan sig. Och hästen var stor. Den hoppade och smällde in i paveljongens sidor och hoppade ut ur den. Det var inte den största banan precis^^ Men jag lyckades hoppa runt den två gånger iallafall^^ Så konstiga drömar kan va^^



Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Usch sånna nätter är jobbiga. Jag drömde ganska mkt otäcka drömmar när jag var mindre

2011-07-16 @ 17:42:39

Postat av: R

Ja det är inte trevligt att drömma sånt. Jag sa faktist högt att jag ville drömma, men dock inte om sådant:S Ja jag hade också mycket mardrömmar när jag var liten.

2011-07-16 @ 21:51:41

Postat av: AGCH

Det är riktigt härligt att drömma om det är om rätt saker:)

2011-07-16 @ 22:00:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0