Så kan det gå...

...när man har tråkigt en lördag kväll. Och vad är det jag pratar om? Jo vist bilden här under^^

Hehe^^ Ni ser ju att blombladen ska vara så fint färgade...^^ Men men, har man tråkigt så har man. Men nu ska jag nog antingen lyssna på låtar eller läsa Löftet. Asså böckerna är bra. Men jag vill ha läst 5:an och 6:an så att allt ska ta slut. Vill sååå gärna veta vad som kommer hända. Nu är det ganska så trök i boken. Men men, i dom här böckerna händer det typ bara saker på dom 100 sista sidorna^^ Man går igenom 200 sidor av (det är bra) men aktionlös information^^ Men dom är as bra och jag rekomenderar att alla läser dom. Nu heter då serien "vampire academy" läs ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0