Saker att göra

Här kommer en att göra lista. Allt som jag ska göra idag ;)

1: Städa i stallet så att hästarna kan stå där när hovslagarn kommer(ta ut alla mopeder som står där)
2: Åka och köpa mer tråd till hästarnas hage
3: Slänga skräp
4: Hjälpa min lillasyster att fixa hästen, hon ska nämligen rida ut själv med mamma för första gången
5: Ställa ut kaninen (kommer jag nog göra när jag städar stallet)
6: Åka moped (vart vet jag inte) ^^

Så det var allt som jag ska göra. Sen kommer jag att göra fler saker men kan inte komma på någonting nu utan det får jag komma på senare ;)

Denna bilden var det längesedan jag visade ;) Nya kort kommer ;) I promise :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0