Slösande av våra pengar

Japp, idag har jag E&L slösat på pengarna. Som sagt var de väldigt roligt. Som det alltid är när man är med dom ;)♥

Jag köpte

midjekjol ;)
Linne
Gråa jeans
brun större tröja
nessesär

Kjolen och linnet passade med varandra och att ha den bruna tröjan över det var ett plus. Allt gick ihop ;) *Nöjd*
Någongång när det är kvällssol ska jag ta på mig min kjol och det och ta kort ;) Eller ja min storasyster har sagt att hon kan ta kort ;) Sen blir det redigering ;) Aja. Fint var det iallafall. Och min avslutningsskor gick också bra till det. Hmmm...vi alla tjejer (L&E&R&LO&H) ;) Får ta och ta en dag på stan, äta på kina och se en film eller nåt efteråt. Jag skulle vilja ha på mig lite finare kläder oftare. Det är det som är skönt med skolan. Då kan man få sminka sig varje dag och ha på sig finare kläder ;) Hehe...måste ha mer kläder^^

Imorgon blir det STORständning i mitt rum. Asså jag tänker inte ens beskriva hur det ser ut nu. Det ligger kläder överallt.(Oj där kom det lite beskrivning iallafall) Så imorgon ska jag också (en än gång) röja min garderob. Och ge mina systrar kläder jag inte vill ha;) Snällt va? ;)

Snart är det morden i midsomer på tv! Längtar. Ska då snart bege mig in i englands landskap och lösa mordmysterium. Fast dock så tror jag alltid att fel person är mördaren-_- Jag borde inte bli sådan polis^^ Men men, roligt och spännande är det då. Min favorit karaktär i den är Jones, han är så rolig. Och det är alltid han som får ta skitjobben ;) Plus att det blir godis til det. Hehe på en tisdag och allt ;) Morden i midsomer godis måste man ju ha liksom ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det var ett läskigt avsnitt :O Fast jag gissade rätt på mördaren :)

2011-07-12 @ 23:30:12

Postat av: R

Ja det var det. Jag hade la två fel gissningar och sen kom jag på vem det var. Det läskigaste var när hon mörkhåriga sov och så hörde man någon vissla på bröllops melodin:S

2011-07-13 @ 11:24:16

Postat av: AGCH

Ja usch det var det absolut läskigaste:S Jag kom på vem det var när Barnaby började snacka om de historiska anknytningarna.

2011-07-13 @ 13:22:41

Postat av: R

Hehe jag kom typ på det när han som det var lämnade mat till dom gammla och dom bah "åhh vad snäll du är" då tänkte ja att det måste vara han^^ Det är alltid dom man minst anar^^

2011-07-13 @ 18:39:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0