Svår att få tag på?

Ja, L du är då allt svår att få tag på. Okej jag har inte försökt så mycket. Men jag smsade om msn kl nio nu ikväll. Men du har la bättre för dig. Jag kan inte kolla om du svarat på mitt sms eftersom jag inte hittar mobilen. Men denna vecka känns det som om du har vart svår att få kontakt med. Så ja. Jag ska gå ner och kolla efter min mobil och se om du svarat.  Nehe du hade då inte svarat (du är seeeg L, seeggg)

Men men, nu ska jag lägga mig i sängen, slå på en film och redigera lite bilder, samtidigt som jag lyssnar på musik ;) Låter GREAT i mina öron ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

sorry, sorry men vi hade ju bootcamp i kväll ^^

2011-07-22 @ 23:15:27

Postat av: R

Hehe ja jag såg detta. Fin bild på dig L ;P

2011-07-23 @ 10:42:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0