Tagit en tur till Hökerum:)

I går hjälpte jag, Elin och Rebecka till på Hökerums gården då det var grillfest för de gammla. Vi hjälpte till och serverade, plockade in/ur i diskmaskinen. Vi fick så klart också mat ^^ Pp kvällen när R åkt hem satt jag och Elin med dom gammle och såg på alsång på  medans godis serverades, haha^^
I morse ringde klockan 8:25, då var det dags att fara till stallet. Jag elin och en annan tjej skulle rida dit med hästarna. En del av de gammle har vuxit upp med hästar. Haha det var iaf kul. Kändes väldigt annorlunda att rida genom Hökerum, fick ju många blickar haha.

Nu är jag hungrig! Men det får la vänta lite så att klockan hinner bli 1 iaf:)



/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0