The moment i met you

Vincent - The moment i met you
Eric Amarillo - Om saningen ska fram

Den översta låten är en av mina favoriter! Den är så bra ;)
Den understa är också bra och sägs vara den nya sommarplågan ;) Det håller jag med om ;)
Jag gillar även Miley Cyrus hon är väldigt bra, har alltid gillat henne och hennes låtar ;) Särskillt hennes nyare låtar ;)

Idag har jag badat, vart i stan, ridit, läst, kollat på tv och ja lite andra saker ;)
Det var 20+ i sjön, men det känndes som om det var 15 eller nåt^^ Men det gick att bada, efter att ha suttit och svärt åt att det var så kallt, ;)
Jag har även kört moped. Min storasýster har en EU-moped och jag en gammal puch maxi. När man åker på hennes så glider den tyst och bra fram. Även om man råkar köra på lite gupp så känns det nästan som att sitta på en stol och bara, ja det är så lungt och skönt helt enkelt. Till skillnad från min, man känner varje gruskorn som finns på vägen och det låter högre och ja. Lite obekvämare om man ska säga så. Och hennes går fortare också ;) Så gött, men min är då fränast och snyggast ;) Man får allas blickar när man åker på den ;) Särskillt äldre personer, dom tror la att alla ungdomar ska åka på EU-mopeder (eller som pappa säger "handikapsmopeder") men när man kommer på en gammal goding så känner man sig annorlunda på ett bra sätt ;) Älskar min lilla...hmmm har inte kommit på ett namn åt henne än. Det är en hon iallafall ;)

Vill att E&L ska komma hem så att vi kan hitta på någonting ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ja vi får allt ta och hitta på ngt snart! Kanske kan göra det före vi ska till lollo och sen ta mopparna dit?

2011-07-21 @ 13:33:52

Postat av: R

Okej, ja det kan vi verkligen göra tycker jag, men när ska vi till henne då? ^^

2011-07-21 @ 13:48:16

Postat av: L

När vi har bestämt ngt, jag har redan gett söndag som förslag men vi måste ju höras också.

2011-07-21 @ 16:26:11

Postat av: R

Okejför när jag frågade henne vad hon skulle göra på fredag sa hon vet inte men hon hade ont i halsen så aja.

2011-07-21 @ 20:15:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0