Tomt och tyst

Ja det har det la vart här på bloggen igår. Jag skrev dock lite igår men inte så mycket. Och L har inte skrivit någonting. Men här kommer la lite sådär. Igår storstädade jag som sagt mitt rum. Och gav bort en del av mina tröjor ;) Det blev bra för nu kan jag få plats med ännu mera. ;) Vill även ha mera^^ Men men, det kommer jag la få. Men inte än på ett tag. Gjorde av med typ 600 i stan iförrgår^^

Idag har jag ingenting planerat. Det får la bli att läsa lite. Och sen kanske åka moped. Men ne om jag inte har någonstans att åka så är det inte roligt. Eller det är alltid roligt men jag vill inte åka själv^^ Inte lika roligt då^^

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

förstår faktiskt inte varför du aldrig bokar in någon mope tur med mig och Elin ;P

2011-07-14 @ 14:23:03

Postat av: R

Kanske för att ni verkar ha fullt upp hela tiden?;P

2011-07-14 @ 16:16:15

Postat av: L

Ja för att vi inte har något annat för oss kanske?

:)

2011-07-16 @ 15:58:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0