Falsterbo Horse Show- 2011

I Torsdags var det dags att bege sig till Falsterbo Horse show i skåne med mamma, syrran, moster och grannen. Ett något konstigt gäng måste jag säga men det funkar mycket bra. 
Varje gång vi ska till falsterbo är det en sport för oss att få in all packning i bilen. Detta år var inget undantag. Det var rent ut sagt helt fullproppat i bilen med kläder, mat och andra behövliga saker så som kasrull, kuddar, sovsäckar m.m 
Jag förstår faktiskt inte hur vi fick in allt, i varenda litet hörn var utrymt med något.
Vid 11 kom vi i väg och resan tog närmare 5 timmar med några stopp på vägen.

Under de två nätter vi var borta sov vi på kampingen intill Falsterbo hos någon bekant, mycket mysig kamping.

På Fredag morgon var det äntligen dags att gå in på Falsterbo. Regnklädder, mat och dryck behövdes. Ja ucsh, förstår inte varför regnet nödvändigt vis var tvungen att komma just den dag då vi gick in när det vart sol varenda dag annars.
Och regna gjorde det också, men jag störde mig inte så mycket av det. Gömde mig under ett paraply och fotade.
köpte inte så mycket saker, en tjocktröja, mysbyxor, keps och ett dressyrspö.
Vi var där hela dagen, ca 11 timmar. Och när det var tre timmar kvar sprack himmlen upp och det blev helt molnfritt och sol, yeeey.

Åkte hem runt 11 dagen efter och kom hem runt halv 5, helt slut! Det första man gjorde var att ställa sig i duschen^^

Under resan har jag tagit exakt 900kort så nu får ni faktiskt nöja er med massa häst kort  ett tag framöver!^^


Peder Fredricsson, SWE.


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina kort ;) Ja jag kan då stå ut med hästbilder ett bra tag ;)

2011-07-10 @ 17:51:58

Postat av: L

Haha tuur, då ska du allt få det^^

2011-07-10 @ 21:45:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0