Söta hästar man har =)




I dag tvingade jag mig själv att gå upp 8:20. Jag skulle ha gått upp 8 som klockan var ställd på men.. det blev inte så. Jag somnade inte förrens kl 3 i natt heller -_- Det är så typiskt att när man värkligen vill somna i tid (tid och tid, släckte lampan kl 2) så kan man inte somna!
Och varför jag var tvungen att gå upp så tidigt var för att vi skulle med och hämta Thelma. Igentligen skulle Thelma ha blivit hämtad nästa år men nu blev det inte så pga att hennes häst sällskap försvinner så hon skulle ha blivit själv.

I kväll ska vi nog grilla med några men jag vet inte om jag vill följa med. Kanske följer med och äter en sväng, så man är lite trevlig o_O

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahahah! Skit snygga hästar ni har^^

Jasså kommer Thelma hem igen?

2011-07-30 @ 15:26:04

Postat av: L

ja jag vet! haha^^

Ja hon gjorde ju det :)

2011-07-30 @ 20:28:45

Postat av: R

Okej, jaja, vad roligt ;)

2011-07-30 @ 21:08:14

Postat av: Lovisa.W

Vilka fräna och söta hästar du har! :) hehe ;)

Kram <3

2011-07-30 @ 22:08:21
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: AGCH

Diggar den första bilden och den som räcker ut tungan :D

2011-07-30 @ 23:35:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0