Vädret är la hyfsat

Japp, vädret just nu är molnigt men endå så vill solen komma igenom och det har den nästan gjort, det ser riktigt härligt ut ute. Så jag ska nog gå ut och hitta på någonting snart. Skulle vilja köra moped men har ingen att eller någonstans att åka till. Kan ju smsa E&L och fråga. Just nu skriver L också ett inlägg. Det såg jag på utkast, det inlägget heter "i have BORING" ska läsa detta efter att jag gjort klart mitt inlägg ;)

Finns inte så mycket mer att skriva, så ja ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

undra vart det inlägget tog vägen haha

2011-07-18 @ 12:55:06

Postat av: R

Haha, ne du. Förvann det bara, eller menar du att du inte gjort nåt?

2011-07-18 @ 17:38:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0