Who's that chick

Rihanna - Who's that chick. En grymt bra låt. Som någon av er anntagligen hört förut. Jag har nog det. Men den är jätte bra. Jag har nu börjar lyssna på henne mer och mer. Har alltid tyckt om henne ;)

Idag har jag gjort allt på min lista. Plus lite mer. Jag hann faktist till och med läsa min bok. Den börjar att bli spänande. Eller den har la vart spänande i ett par kapitel. Jag är nu på kapitel 20 tror jag ;) Nu vill jag verkligen har läst klart denna så att jag kan få läsa slut femman. Längtar! ;)

Nu ska jag nog ner och ta mig lite äpplemos som jag kom på att mamma köpte igår, mumma!!!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Kjellmonika

i love this page keep it up.

2011-09-06 @ 12:56:56
URL: http://kjellmonika.blog13.com


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0