Andra gången

Ja, andra gången på moppekursen nu idag. Man längtar tills allt är klart och man har sitt förarbevis i handen och moppen står på stallplanen och väntar på att bli körd. Det är en lektion i moppedkörning och sånt idag, sen får vi bestämma när vi vill ha vårt prov. Hmm...kanske på fredagen, då hinner man ju plugga så att man kan allt ordentligt ;) Eller vad säger ni E&L? Aja, det blir nog bra vilken dag som helst, bara man får tid att plugga riktigt ordentligt. Ska läsa i boken idag också, borde gjort detta i fredags och lördags med. Men det blev inte av så jag får läsa idag och sen plugga järnet;) Blev helt plötsligt på "plugghumör" ska nog göra klart detta inlägget och sen hämta ett anteckningsblock och moppedboken och sen sätta igång och plugga, hmm om man bara hade ett sådant här "plugghumör" i skolan också, så kanske allt hade vart roligt ;) Men men, man får ta vara på dom gånger man får ett "plugghumör" och plugga ordentligt ;)

Vädret idag är inte det bästa. Det positiva med att det regnar är la att jag inte behöver vattna mitt land;) Och att ja luften blir så frisk och skön efter regnet. Allt luktar gott. Kanske skulle ta en promenad också, känna lukten av mossa och svamp (som man gör efter regnet av någon anledning) ;)

Här kommer en härlig mobilbild, som jag tog när jag väntade på bussen en morgon kl 06:35 ;) Härligt att gå till bussen när vädret är så fint ;) Då vill man inte stiga på bussen när den kommer utan bara stå kvar och njuta. Gillar bilden väldigt mycket ;) 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0