Bilder från i lördags.


Haha tyckte att det var lite kul när jag såg att jag och R tagit en ungefär lika dan bild i går^^

Här är liite bilder från i går. Jag orkar inte ladda upp mer bilder just nu:)

hej!
Gårdagen var en ganska vanlig dag. Så inte mycket att säga. På kvällen åkte vi till moster och sov över där, det var trevligt men jag sov inte så bra. Jag gick och la mig runt 2, somnade runt 3. vaknade vid 5, somnade om för att sedan vakna kl 7igen. När jag vaknade för tredje gången kl 9 gav jag upp och lämnade sängen ;) Vi fick lite av en amerikansk frukost. Äggröra, beicon och pannkakor, MUUUMMMS (förstår om det inte låter så gott till frukost) Inget man kan äta varge dag precis ^^

I morgon ska jag passa Viktor kusin!;) Jag hade tänkt att gå upp vid 8 för att sedan vara där halv nio. Vi ska förmodligen spela lite tv spel, fika hos moster och kanske bada om det finns väder för det ;)

I kväll ska jag och syrran webba med beckis :) Iaf jag, får se om E hänger på hon ska ju upp tidigt i morgon :)

Byebye

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, ja jag längtar redan ;)

2011-06-12 @ 18:27:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0