Blommor

Ja, rubriken kanske avslöjar men men, jag har då tagit kort på ja gissa. Blommor ofc. Så här kommer en bunt redigerade blommbilder ;)


Oj oj oj, dåligare redigerad än jag trott^^








Så det tror jag var alla. Det kom in en liten bladbild eller träbild. Aja, fina var dom la, eller?

Idag så har lillasyster min haft ett kalas. Mina älskade kusiner kom. Så trevligt ja. Vi åt lite kladkaka och spelade buzz. Sen när dom skulle hem så kom solen. Så jag passade på att ta fram kameran och ta dess kort ;)
Innan kalaset var jag tvungen att städa mitt rum (det behövdes kan jag säga, E&L såg ju det i tisdags, då kan jag säga att det såg värre ut nu^^) så jag satte igång. Och ja jag orkade inte vika in alla kläder så en del stoppades bara in i en av lådorna, och en hel hög ligger vikta i en tvättkorg som står på golvet i min garderob framför speglen. Men men, det blev MYCKET bättre nu, så nu kan man vistas i det utan att blunda för alla kläder som låg och skräpade. Har nog en hel del kläder att slänga också. Jag tänkte förra gången jag sorterade i min garderob att "Hmm jo men dessa kommer jag använda" men nej. Så på måndag eller något sådant så blir det till att sortera bort ALLT jag inte känner att jag vill ha kvar. Min lillasyster kanske vill ha nåt, vem vet liksom ;)

Nu ska jag nog inte göra så mycket mer. Ska kanske få en webbcamera imorgon ;) Så att jag och L kan webba ordentligt nu. Igår satt jag och webbade med henne. Vi pratade och sådant. Tog också kort på henne när hon gjorde sig till ;) Och när hon log, så söött så ;D♥
Heheh har nu kommit på hur man gör sådanna hjärtan ;) Ser mycket bättre ut än <3 ;)

Nu börjar jag bli lite hungrig och jag hoppas på att mamma och pappa kan börja med maten snart;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Vaddå gjorde mig till?? jag var helt normal :S



Haha ja bilderna är finfina ;)

2011-06-12 @ 11:38:56

Postat av: R

Haha jo det är ju din normala sida att trycka näsan i camen ;)

Tack så mycket ;)

2011-06-12 @ 18:26:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0