dagen efter midsommarfirandet!


(var tvungen att klippa bort R på denna bild som av någon anledning sprang och såg helt vett skrämd ut i ett hörn på bilden)

Jag påbörjar detta inlägg utan att veta vad jag ska skriva;) R har ju redan beskrivit detaljerat hur vårat midsommarfirande gick till ;) Jag tycker att det var en rolig midsommarafton, vi hade roligt och det var god mat. Tycker nog allt att det var synd att Elin missade min och R's roliga ridtur. Men så går det när man måste gå upp tidigt för att jobba varge vardag"/
Snart ska vi äta, när R åkt hem åkte vi andra och red en sväng. Två av hästarna var inte alls pigga på att bli ridna, haha^^

Svara nu alla, har eran midsommar vart rolig?

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha jag kanske såg vettskrämd ut för att jag blev jagad av dig som var björnen?^^



Min midsommar var bäst;D<3

2011-06-25 @ 17:00:58

Postat av: L

Schhhyyyyyyyyyyyy!

2011-06-25 @ 19:33:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0