Dåligt försök...

Ja, det blev INTE som jag tänkt men men, man måste göra failade försök innan man kan lyckas eller?^^
Aja här kommer den som blev ja...fail

Aja, denna bilden kanske passar in till den låt jag vill eller tycker att ni ska lyssna på. (ni kanske redan har det men men) Den här låten "What are words" skrev en kille till sin flickvänn. Han hade precis friat till henne och sen så hamnade hon i en olycka som gjorde henne handikapad. Och den handlar om hur myket han älskar henne och sånt :') Lyssna  
Chris Medina - What are words

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har gett hästarna mer vatten, sen har jag vart vid datan och tittat på tvn. Jag har även hängt upp tvätt. Sen sov jag en stund, typ 1 1/2 timme ;) Gött^^
Så nu har jag inte heller gjort så mycket mer än tagit kort och redigerat lite.

Mina favoriter just nu

Chris Medina - What are words
Beyoncé - Run the world (Grils)
Leona Lewis - Run
Céline Dion - River deep, Mountain high
Jonas brithers - Trun right

Så, lyssna?

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

neeee men jag tkr att bilden blev rätt ok :)

2011-06-14 @ 16:42:36

Postat av: AGCH

What Are Words är bra :)

2011-06-14 @ 17:46:46

Postat av: Bodypalace

vad failade haha?

2011-06-14 @ 17:51:32
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Postat av: R

Lina: Haha okej tack^^



AGCH: Ja den är jätte bra



Bodyplace: Nedu :P

2011-06-14 @ 19:40:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0