Dikt...

Ja, jag kände hur det kliade i hjärnan och fingrarna så det kom ut lite sånt här på ett dokument ;)

Du fanns där, för att hålla mig uppe, när jag inte kunde stå på egna ben.
Du gav mig stöd när jag tvivlade på mig själv
Du gav mig mod när jag var som räddast
Det finns ingen som du, du är mitt allt.
Du är min himmel, min jord
Du är min skyddande ängel när allt går fel
Du finns där för att fånga mig när jag faller

Och om du någon gång skulle falla,
så ska du veta att jag kommer ta emot dig

För jag är din skyddande ängel när allt går fel
Jag är din himmel, din jord
Det finns ingen som jag
Jag ger dig mod, när du är som räddast
Jag ger dig stöd när du tvivlar på dig själv
Jag finns där, för att hålla dig upp, när du inte kan stå på egna ben

Hehe inte så jätte stolt över den eller nöjd. Men men. ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fin dikt! :)

Kram <3

2011-06-21 @ 15:22:09
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Aww, tack:)<3

Kram<3

2011-06-21 @ 16:07:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0