En riktig blåsdag

Ja, det blåser som bara den ute. Fast det blåser ljumma vindar så det gör inte så mycket. Jag låg och solade en stund förut. Hoppas på resultat här!

Jag vill ha moppen NU! Jag vill kunna ta moppen bort till L&E. När E jobbar så kommer jag att få underhålla L ;) Det kommer bli mycket moppeåkning kan jag tro ;)

Idag har jag och min lillasyster haft vattenkrig, det är såå skönt med vattenkrig en såhär varm dag ;) Blev helt genomblöt! Sen har jag även solat (som nämnts tidigare i inlägget) jag har även ätit lite på min hemma gjorda glass ;) Bilder kommer :P Sen har jag ätit vattenmelon, både röd och gul! Så MUMMMMSIGT!!!!
Älskar vattenmelon <3

Imorgon är det skola. Herregud det känns så overkligt att detta är sista veckan med UNDERBABA 9c2 :'(
Imorgon är det även avslutningsfest för alla nior. Kommer la bli helt okej hoppas jag. Sen på onsdag åker vi in till stan och gör någonting, sen på torsdag är det städ- och fotbollsdag. Sen på fredag är det avsluting:'''''''(

Gräslöksblomman är ganska så fin endå;D
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0