film dag!


Hehe det har blivit två filmer i dag. Håller på med en film nu. Jag kan ju inte vara ute i det dr varma vädret med mina brända axlar. Fast jag var faktiskt ute några timmar efter maten och läste. Fast till slut blev det så varmt att jag var tvungen att gå in. Är det inte lite konstigt att man kan bränna sig på axlar på bara några minuter. Men sen att man försöker få benen färgade går ju bara inte! Nej, att få fäg på bennen..jag ger upp.

Nu ska jag dra. Eller nje jag ska sitta kvar och lata mig : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
eller vet inte...

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jag röstar på lata sig ;) Härlig bild!

2011-06-04 @ 19:50:23

Postat av: L

Ne too. Ja den är söt:)

2011-06-04 @ 20:56:45

Postat av: R

Hahahahahah! Biden är ju för goer^^

2011-06-05 @ 11:02:17


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0