Första gången i år

Japp, det var igår som jag för första gången i år badade. Eller badade och badade. Jag stog på stenen och sa "ett, två, tre, på det fjärde..." typ 5 gånger. Mamma ropade uppifrån huset "Hoppa nu, maten är klar!" så jag hoppade, men ångrade mig när jag kom på vad jag gjorde. Men det var ju försent och jag hamnade i det kalla vattnet. Det var 20+ i sjön, min lillasyster bara "Kom det är JÄTTE varmt och skönt" Yeah right! Det var kallt och uscha. Men jag skulle la kunna bada idag igen ;) Men det blir nog inte av. Kände mig sjuk igår efter att jag badat. Men jag är inte sjuk, fyi. ;)

Idag ska jag inte heller göra så mycket. Blir tråkigt att inte ha något att göra. I stunder som dom här önskar man att man hade ett sommarjobb. Fast endå inte^^^
Idag kommer också E&L och sover över. Ikväll blir det till att se på "Nightmare on Elm street" ooohh. En skräckis från 80'talet ;) Kommer blir så bra så. Jag måste bara fixa en dvd eller playstation in till mitt rum. Så att vi kan sitta där inne.
Dom kommer runt tre idag. Och då ska vi...göra nått. Har inte kommit på något vi kan göra. Kanske rida men det är ju det att vi bara har två hästar. Hmm. vi kan la turas om, men det är ju roligast om alla rider. Aja vi kommer la på någonting att göra, som alltid ;)
Synd bara att vädret inte är finare, vem vet det kanske blir fint tills i eftermiddag (tror inte detta, men man kan ju alltid hoppas)

Igår var det ett xantal nattfjärillar i huset, en i mitt rum, två ute i hallen och en i min storasysters rum. Åhhh jag gillar inte dom, uscha! Men det är lungt...jag fick bort dom tillslut.:P Sen när jag kom ner i morse och kom till tv-rummet så var det någon avlång flygande sak, uscha på den med. Men den släppte jag ut. Haha jag tog en kastrull, men jag behövde bara öppna fönstret och så Pötta lite på den så flög den ut. Det är det värsta med sommarn...alla kryp :S

Ne nu ska jag inte hålla er kvar här längre ;)


Får bli denna idag...nya kort kommer inom kort ;)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: l

Jag är mest rädd för att inte kunna sova XD

Nu ska jag kolla det där klippet, bra att du skrev upp vad den hette för det hade jag så klart glömmt av^^

2011-06-17 @ 13:59:01

Postat av: R

Okej, säg till om du set det, för jag tänkte vi skulle kolla det här när ni kommer ;) Får se om E inte har set det då, så då kan vi ju kolla en gång till ;)

2011-06-17 @ 15:08:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0