Fullt upp!

Hehe oj! Jag som trode att jag skulle ligga på soffan hela dagen och inte röra mig^^
Jag gick upp vid nio, då hade inte ens hundarna gått upp och jag var ju sj hemma (pappa kom precis hem)
Då fick jag ett sånt där "må illa anfall" Så jag la mig och slöade på soffan ett slag innan jag gick och gjorde iordning frukost.
Efter frukosten fick jag städanfall och började städa!!:O Med musik så klart.
Ja hm.. Sedan har jag bärt upp tvätt och klippt av massa jeans. Jag failade på 3 ST bara ett par blev...okej^^
Håller på och tvättar också. Har fortfarande inte lärt mig att man inte ska tvätta tills sista klädplaget är slut "/ haha fast det gör inte så mkt^^ Tog på mig mina avklippta shorts och T-shirt straxs efter 1. Men nu kommer problemet vad jag ska ha med mig till R. Jag har INGA torra jeans eller rena, inga mjukisar.. Håller på och panik tummlar ett par gammla mjukisar. Hoppas de hinner bli torra^^

Har nyss duschat men nu blir det mat! :)

Ses senare R!!!:D



Fail;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hehe jag har också hållt på att städa ;) Med musik på ofc. Det måste ju se någolunda bra ut när ni kommer ;) (I mitt rum alltså, resten av huset får dom andra sköta) ;)



Ses SNART! ;)

2011-06-17 @ 15:07:02


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0